OFERTA ZAJĘĆ DLA DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM W ROKU SZKOLNYM 2021 / 2022
Wszystkie zajęcia są przeznaczone wyłącznie dla dzieci uczęszczających do szkół i przedszkoli z rejonu Górnego Mokotowa
Zapisy na zajęcia, konsultacje oraz badania, prowadzi psycholog opiekujący się placówką, po uzyskaniu zgody rodzica
DIAGNOZA
-
Diagnoza psychologiczna dziecka (badania przesiewowe, badania indywidualne pogłębione).
-
Ocena rozwoju psychoruchowego dziecka – KORP (od 1 do 8 roku życia).
-
Diagnoza Platformą Badań Zmysłów.
-
Diagnoza i terapia Integracji Sensorycznej.
-
Terapia i diagnoza Integracji Sensorycznej (dla dzieci z orzeczeniem).
KONSULTACJE
-
Konsultacje specjalistyczne dla dzieci w wieku 0 – 3 lat oraz ich rodziców (ocena rozwoju dziecka, wskazówki wychowawcze dla rodziców)
-
Indywidualne konsultacje lekarza psychiatry – dr P. Niwiński
ZAJĘCIA I TERAPIA
-
Indywidualne zajęcia logopedyczne dla dzieci do 7 roku życia wykazujących problemy w rozwoju mowy o szczególnym nasileniu – mgr A. Gajewska.
-
Terapia pedagogiczna dla dzieci w wieku przedszkolnym.
-
Neuroflow – trening wyższych funkcji słuchowych dla dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego.
-
Zajęcia psychomotoryczne dla małych dzieci z opóźnionym rozwojem mowy.
-
Zajęcia psychomotoryczne wg Procus, Block – dla dzieci ze zdiagnozowanymi zaburzeniami SI nie objętych zajęciami indywidualnymi.
-
Metoda Dobrego Startu dla dzieci o opóźnionym rozwoju psychoruchowym.
-
Zajęcia ogólnorozwojowe z elementami terapii ręki oraz profilaktyki logopedycznej dla dzieci w wieku 4-5 lat o opóźnionym lub nieharmonijnym rozwoju psychoruchowym.
-
Zajęcia przygotowujące do rozpoczęcia nauki w szkole Już wkrótce będę uczniem… dla dzieci 6-letnich, których rozwój przebiega w sposób nieharmonijny.
-
Zajęcia Bystrzaki przedszkolaki – jak wydobyć potencjał 5-latka.
-
Zajęcia dla dzieci nieśmiałych 5,6 – letnich słabo radzących sobie z własną niepewnością i nieśmiałością.
-
Diagnoza psychologiczna dziecka (badania przesiewowe, badania indywidualne pogłębione).
-
Ocena rozwoju psychoruchowego dziecka – KORP (od 1 do 8 roku życia).
-
Diagnoza Platformą Badań Zmysłów.
-
Diagnoza i terapia Integracji Sensorycznej.
-
Terapia i diagnoza Integracji Sensorycznej (dla dzieci z orzeczeniem).
KONSULTACJE
-
Konsultacje specjalistyczne dla dzieci w wieku 0 – 3 lat oraz ich rodziców (ocena rozwoju dziecka, wskazówki wychowawcze dla rodziców)
-
Indywidualne konsultacje lekarza psychiatry – dr P. Niwiński
ZAJĘCIA I TERAPIA
-
Indywidualne zajęcia logopedyczne dla dzieci do 7 roku życia wykazujących problemy w rozwoju mowy o szczególnym nasileniu – mgr A. Gajewska.
-
Terapia pedagogiczna dla dzieci w wieku przedszkolnym.
-
Neuroflow – trening wyższych funkcji słuchowych dla dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego.
-
Zajęcia psychomotoryczne dla małych dzieci z opóźnionym rozwojem mowy.
-
Zajęcia psychomotoryczne wg Procus, Block – dla dzieci ze zdiagnozowanymi zaburzeniami SI nie objętych zajęciami indywidualnymi.
-
Metoda Dobrego Startu dla dzieci o opóźnionym rozwoju psychoruchowym.
-
Zajęcia ogólnorozwojowe z elementami terapii ręki oraz profilaktyki logopedycznej dla dzieci w wieku 4-5 lat o opóźnionym lub nieharmonijnym rozwoju psychoruchowym.
-
Zajęcia przygotowujące do rozpoczęcia nauki w szkole Już wkrótce będę uczniem… dla dzieci 6-letnich, których rozwój przebiega w sposób nieharmonijny.
-
Zajęcia Bystrzaki przedszkolaki – jak wydobyć potencjał 5-latka.
-
Zajęcia dla dzieci nieśmiałych 5,6 – letnich słabo radzących sobie z własną niepewnością i nieśmiałością.
-
Zajęcia grupowe Metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne.
-
Zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci w wieku 5-6 lat i uczęszczających do I klasy SP z elementami integracji sensorycznej i terapii pedagogicznej.
-
Diagnoza i terapia Integracji Sensorycznej.
-
Terapia i diagnoza Integracji Sensorycznej.
-
Wczesne wspomaganie dla dzieci w wieku 3 – 6 lat ze zdiagnozowaną afazją rozwojową.
-
Wczesne wspomaganie dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu GRUPA ŚRODOWA. GRUPA PIĄTKOWA
Zajęcia grupowe Metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne.
-
Zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci w wieku 5-6 lat i uczęszczających do I klasy SP z elementami integracji sensorycznej i terapii pedagogicznej.
-
Diagnoza i terapia Integracji Sensorycznej.
-
Terapia i diagnoza Integracji Sensorycznej.
-
Wczesne wspomaganie dla dzieci w wieku 3 – 6 lat ze zdiagnozowaną afazją rozwojową.
-
Wczesne wspomaganie dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu GRUPA ŚRODOWA. GRUPA PIĄTKOWA