OFERTA ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2021 / 2022
Zapisy prowadzi psycholog opiekujący się placówką, po uzyskaniu zgody rodzica / pełnoletniego ucznia
Zapisy na większość zajęć prowadzone są we wrześniu. Dla warsztatów zaczynających się od II semestru – w styczniu
DIAGNOZA
-
Diagnoza psychologiczna ucznia (badania indywidualne pogłębione)
-
Diagnoza Platformą Badań Zmysłów
-
Badania pedagogiczne uczniów w kierunku specyficznych trudności w nauce oraz ryzyka specyficznych trudności w nauce (dysleksja, dysortografia, dysgrafia) – mgr Katarzyna Hańczewska, mgr Nina Majewska – Krzyżewska, mgr Lena Banasiak
-
Diagnoza logopedyczna – mgr Anna Gajewska (klasy 0), mgr Agata Pawlak, mgr Katarzyna Skonieczna, mgr Aleksandra Warych
-
Diagnoza i terapia dzieci i młodzieży wykorzystywanej seksualnie lub z podejrzeniem wykorzystywania (Kontakt z osobami prowadzącymi przez psychologa opiekującego się szkołą)
KONSULTACJE
-
Indywidualne konsultacje lekarza psychiatry – dr Piotr Niwiński
ZAJĘCIA I TERAPIA
-
Indywidualna psychoterapia poznawczo – behawioralna – mgr Monika Kiełtyka-Czech, mgr Joanna de Flassilier-Popławska
-
Terapia logopedyczna – mgr Anna Gajewska (klasy 0), mgr Agata Pawlak, mgr Katarzyna Skonieczna, mgr Aleksandra Warych
-
Neuroflow – trening wyższych funkcji słuchowych dla dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego.
-
Terapia pedagogiczna – zajęcia indywidualne lub w małych grupach.
-
Terapia neurofeedback – nowa metoda umożliwiająca optymalizację pracy mózgu.
-
Zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci w wieku 5-6 lat i uczęszczających do klasy I z elementami integracji sensorycznej i terapii pedagogicznej.
-
Diagnoza i terapia Integracji Sensorycznej dla uczniów kl. 0 – III.
-
Terapia ręki z elementami ćwiczeń funkcji wzrokowych dla dzieci z klas 0-II.
-
Bystre Oko – dla dzieci z klas 0-III. Warsztaty rozwijające podstawowe funkcje wzrokowe z elementami ćwiczeń SI.
-
Terapia funkcji wzrokowych dla dzieci z klas 0-V po badaniach funkcji wzrokowych.
-
Trening przetwarzania czasowego dr Neuronowski dla dzieci powyżej klasy II.
-
Warsztaty rozwijające kompetencje matematyczne dla uczniów klas III-IV.
-
Warsztaty ortograficzne dla uczniów kl. IV.
-
Trening koncentracji, uwagi i pamięci dla uczniów klas III-IV.
-
Grupowy trening czytania z elementami metody Warnkego dla uczniów klas IV- V.
-
Czytam i rozumiem – warsztaty skierowane do uczniów klas IV i starszych mających trudności z rozumieniem tekstów, poleceń i zadań z treścią.
-
Warsztaty ortograficzne z elementami technik uczenia się dla uczniów klas V-VI.
-
Warsztaty efektywnego uczenia się z treningiem ortograficznym i koncentracji uwagi dla uczniów klas VII – VIII.
-
Akademia Mocy – warsztaty wspierające rozwój emocjonalny i społeczny dla dzieci z klas III.
-
Trening Pewności Siebie dla uczniów klas IV–VII.
-
Zajęcia doradcze zapobiegające wykluczeniu zawodowemu.
-
Zajęcia grupowe dla dzieci z zespołem Aspergera z elementami treningu umiejętności społecznych z klas I – IV.
-
Trening umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży z zespołem Aspergera z klas IV – V.
-
Trening umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży z zespołem Aspergera z klas VI – VIII.